Оплата:

  • Оплата готівкою. Оплата готівкою при отриманні замовлення. Деталі попередньо обмовляються із менеджером.
  • Оплата (Нова Пошта). Оплата післяплатою здійснюється при отриманні товару через кур'єрську службу (у відділенні кур'єрської служби або у кур'єра). Ця послуга є платною та її вартість розраховується відповідно до тарифів кур'єрської служби.
  • Оплата картку банку. Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською карткою Visa та/або MasterCard. Після вибору цього виду платежу Ви переадресуєте на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.
  • Оплата LiqPay - платіжна система, яка дозволить сплатити рахунок за допомогою віртуального гаманця, прив'язаного до номера вашого мобільного телефону. Подробиці можна дізнатися на веб-сайті платіжної системи. Це один із найбільш зручних та швидких способів внесення коштів на рахунок. Цей спосіб оплати має високий рівень безпеки.

 

Доставка:

Самовивіз:

  • Можливість забрати товар у зручний для Вас час "день у день".
  • Розпакування та перевірка товару у Вашій присутності.
  • Індивідуальна добірка аксесуарів та витратних матеріалів.
  • Мінімальна сума замовлення – 100 грн.
  • Оперативний обмін кольорів або конфігурації (за наявності в магазині).
  • Час та місце доставки заздалегідь обговорюється з менеджером.

 

Нова Пошта:

  • Доставка по всій території України.
  • Термін зберігання посилки на пошті – 6 робочих днів. Після закінчення цього терміну посилка відправляється назад без попереднього повідомлення одержувача.
  • Вартість доставки – за тарифами компанії.
  • Термін доставки товару 1-3 дні. Відправлення посилок сервісом доставки "Нова пошта" проводиться щодня до 12:00.
  • Замовлення можна оформити з післяплатою (оплата при отриманні).
  • Орієнтовну вартість доставки Вашого відправлення можна розрахувати тут: https://novaposhta.ua/ru/delivery

 

Укрпошта:

  • Доставка по всій території України.
  • Термін доставки товару 3-5 робочих днів.
  • Вартість доставки – за тарифами компанії.
  • Можливо сплатити вартість доставки при отриманні замовлення у відділенні.
  • Замовлення Укрпоштою надсилаються тільки після оплати онлайн або на карту.
  • При виборі цієї служби доставки за збереження посилки відповідає клієнт.
  • Орієнтовну вартість доставки Вашого відправлення можна розрахувати тут: https://ukrposhta.ua/calc/s/calc.html

 

Обмін та повернення товару:

Відповідно до Статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, за винятком дня покупки.

 

  • ОТРИМАННЯ ТОВАРУ.

При отриманні товару посилку необхідно відкривати у присутності співробітника Нової Пошти/Кур'єра компанії. Перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідність комплектації та замовлення; переконайтеся, що якість та кількість товару відповідає замовленню. Такі заходи безпеки дозволять уникнути неприємностей у разі пошкодження чи крадіжки товару під час перевезення. Якщо у відділенні Нової Пошти виявлено пошкодження товару або нестачі, Вам необхідно скласти акт прийому-передачі разом із працівником відділення. Всю необхідну інформацію можна отримати у працівника Нової Пошти.

 

  • ПОШКОДЖЕННЯ / ВТРАТИ ТОВАРУ ПРИ ТРАНСПОРТУВАННІ.

За пошкоджений чи втрачений товар Ви можете отримати компенсацію лише правильно склавши акт прийому-передачі/претензію. Інакше неможливо буде компенсувати або довести провину перевізника. Продавець не несе відповідальності за роботу служби доставки та не відшкодовує вартість товару, який був пошкоджений або втрачений з вини перевізника.

 

  • ВІДМОВА ВІД ОТРИМАННЯ ТОВАРУ.

Шановні клієнти, якщо з якоїсь причини Ви передумали забирати замовлення, будь ласка, повідомте нам про це. Будь ласка, не ігноруйте дзвінки операторів. Відмовитись від замовлення ― Ваше право. Це не вплине на подальше обслуговування, і Ви зможете зробити наступне замовлення, коли це буде зручно. 

 

  • ПОВЕРНЕННЯ (грошей, товару) / ОБМІН можливий якщо:

✔ товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
✔ товар повністю укомплектований та збережена упаковка; 
✔ збережено всі ярлики та заводське маркування; 
✔ не втрачено накладну, видану покупцю разом із проданим товаром; 
✔ товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

 

  • НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ ТА ОБМІНУ ТОВАР:

✔ якщо втрачено накладну, видано споживачеві разом із проданим товаром;
✔ якщо товар використовувався;
✔ якщо пошкоджено упаковку (без упаковки);
✔ якщо він відноситься до одного з видів товару:
              одноразова продукція,
              рідини,
              кисті та набори кистей,
              пилки, бафіки, полірувальники, фрези,
              манікюрні, педикюрні та інші інструменти,
              лаки та гель-лаки та інші гелеві системи,
              акційні та знижені в ціні товари.